Telefon

505 660 661

Godziny

10:00 – 17:00

Nasze sklepy

Warszawa

ul.Płowiecka 42

Poniedziałek – Piątek
10:00 – 17:00
warszawa@rekorder.pl

Otwock

ul. Świderska 7

Poniedziałek – Piątek
09:00 – 17:00
Sobota
10:00 – 14:00
otwock@rekorder.pl
Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Założyć zamówienie na interesujący Cię produkt możesz kontaktując się z nami telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz kontaktowy. Nasz specjalista sprawdzi dostępność i przygotuje ofertę z indywidualnym rabatem.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość zamówień realizujemy w przeciągu 24 godzin. Jeśli jednak wybrany przez Ciebie produkt występuje w ograniczonej ilości lub oznaczony jest jako produkt „dostępny na zamówienie” – czas może się wydłużyć o czym niezwłocznie Cię poinformujemy.

Jaki jest koszt dostawy?

W naszej ofercie znajdziesz wiele produktów z darmową dostawą, ale finalny koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności oraz gabarytów przesyłki.

Zamówione produkty możesz również bezpłatnie odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

Czy pomożemy z doborem odpowiedniego sprzętu?

Oczywiście, że tak! Od tego jesteśmy! Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub wysłać zapytanie poprzez formularz kontaktowy, a my niezwłocznie postaramy się rozwiać Twoje wszystkie wątpliwości i dobrać rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.

Czy świadczymy usługi montażowe?

Świadczymy usługi montażowe dla klientów z Warszawy i okolic oraz w odległości nie większej niż 50km od naszych sklepów stacjonarnych.

Powyższy limit wprowadziliśmy ponieważ do każdej instalacji podchodzimy w sposób indywidualny, a profesjonalna wycena musi zostać poprzedzona wizją lokalną serwisanta.

Masz pytania?

Wypełnij formularz kontaktowy

    Popularne kategorie

    Usługi (5)

    Zestawy monitoringu (29)

    Kamery IP (92)

    Kamery Bezprzewodowe (7)

    Zestawy alarmowe (9)

    Wideodomofony (41)