Telefon

505 660 661

Godziny

10:00 – 17:00

Nasze sklepy

Warszawa

ul.Płowiecka 42

Poniedziałek – Piątek
10:00 – 17:00
warszawa@rekorder.pl

Otwock

ul. Świderska 7

Poniedziałek – Piątek
09:00 – 17:00
Sobota
10:00 – 14:00
otwock@rekorder.pl
Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie wybierz „Zobacz koszyk” lub „Zamówienie” – nasz sklep przeprowadzi Cię przez procedurę składania zamówienia oraz wyboru formy dostawy i płatności.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość zamówień realizujemy w przeciągu 24 godzin. Jeśli jednak wybrany przez Ciebie produkt występuje w ograniczonej ilości lub oznaczony jest jako produkt „dostępny na zamówienie” – czas może się wydłużyć o czym niezwłocznie Cię poinformujemy.

Jaki jest koszt dostawy?

W naszej ofercie znajdziesz wiele produktów z darmową dostawą, ale finalny koszt dostawy uzależniony jest od wybranej formy płatności oraz gabarytów przesyłki.

Zamówione produkty możesz również bezpłatnie odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

Czy pomożemy z doborem odpowiedniego sprzętu?

Oczywiście, że tak! Od tego jesteśmy! Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub wysłać zapytanie poprzez formularz kontaktowy, a my niezwłocznie postaramy się rozwiać Twoje wszystkie wątpliwości i dobrać rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb.

Czy świadczymy usługi montażowe?

Świadczymy usługi montażowe dla klientów z Warszawy i okolic oraz w odległości nie większej niż 50km od naszych sklepów stacjonarnych.

Powyższy limit wprowadziliśmy ponieważ do każdej instalacji podchodzimy w sposób indywidualny, a profesjonalna wycena musi zostać poprzedzona wizją lokalną serwisanta.

Masz pytania?

Wypełnij formularz kontaktowy